برزنت فروشی
نوشته شده توسط : jahanberezent

برزنت 

برزنت فروشی

پارچه برزنت  توسط مجموعه  جهان برزنت در تمامی نقاط ایران به صورت حضوری و آنلاین به فروش می رسد. برزنت یک پارچه ضخیم است که کاربردهای مختلفی دارد. این پارچه مقاوم معمولا ضد آب است. اما در برخی مواقع از الیاف مصنوعی بیشتری در ساخت آن استفاده می‌شود. همین امر موجب می‌شود که در برابر آب مقاوم یا در اصطلاح آب گزیز شود.

قیمت برزنت در مجموعه جهان برزنت بسیار کمتر از بازار است و تمامی محصولات برزنتی نیز با قیمت تولیدی به مشتریان عرضه می شوند. از نظر مقاومت و استحکام نیز از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

برزنت به دو صورت پنبه و پلی استر پنبه بوده و از نظر طرح نیز به دو دسته ساده و خط دار تقسیم می شود. سایز بندی این نوع پارچه در عرض های ۱۰۰ تا ۲۰۰ سانتی متر موجود می باشد.این پارچه با توجه به کاربرد در وزن ۲۲۰ الی ۷۴۰ گرم بر متر مربع تولید می شود و به صورت برزنت موادی، برزنت خام، برزنت چاپی، برزنت آهاری، برزنت خطی به فروش می رسد.





:: برچسب‌ها: برزنت فروشی , پارچه برزنت ارزان , پارچه برزنت , خرید پارچه برزنت , پارچه برزنت ارزان , پارچه برزنتی , پارچه کانتینری , چادر کانتینری , مرکز فروش پارچه برزنت , نمایندگی فروش پارچه برزنت , جهان برزنت , پارچه برزنت سه لا , پارچه برزنت شش لا , برزنت ارزان ,
:: بازدید از این مطلب : 512
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 خرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: